LO w smakowitych klimatach {LO in delicious climate}

Hej kochani! Wakacje, wakacjami, a życie w blogowym świecie toczy się dalej :) Ola przygotowała dziś dla Was nową mapkę, którą znajdziecie na ScrapMap– zajrzyjcie do nas w wolnej chwili!

Hey! Holiday is one thing, but blogland never stops ;) Ola prepared a sketch for you today, which you will find on ScrapMap– please visit us when you have a second!

A poniżej efekty mojego zmagania się z mapką :) Tradycyjnie jest tu troszkę mediów- gesso, farby i kredki, ścinki drewnianych papierów, taśmy i literkowe naklejki. Pobawiłam się w wyszywanie papieru i dziurkowanie maszyną bez nawleczonej nitki. Kolory trochę nie moje, ale dało się :)

Below you can see my interpretation of this sketch:) As always I couldn’t stop myself from playing eith medias- there is gesso, ecolines and crayons. I used some paper scraps, tapes and different alpha stickers. I played a bit with my sewing machine and run it around the page without any thread, and I added hand stithced title. The colors are not quite mine, but hey, it worked at the end!

A na scrapie znalazły swoje miejsce zdjęcia, które na okrągło robimy w domu i oznaczamy jako CAFE JA LUBIĘ (jak nazwał naszą wymyśloną kawiarenkę Fab), to taka wspólna zabawa, która wzięła się z tego, że sto razy lepiej czujemy się w domu niż w jakiejkolwiek kawiarni (na ogół, oczywiście są wyjątki), wolimy domową kawę czy smakołyki od tych kupnych no i tak generalnie marzymy o naszym maleńkim miejscu kiedyś tam za sto lat :)

And all the page is about a fun thing we do with Fab- well, we take too many photos of food we eat at home, and one day Fab started tagging it as a place called CAFE JA LUBIĘ. I said that before, we believe there is nothing better than homemade coffe, cakes and snacks ;) Well we like cafes, ok, but there is no better place to relax for us than our little home. So we cook, brew, play, photograph and dayrdream about creating a little cafe one day :)

hahah chcielibyście wpaść do naszej cafe JA LUBIĘ?

haha, would you like to visit cafe JA LUBIĘ one day if it existed?

2 thoughts on “LO w smakowitych klimatach {LO in delicious climate}

  1. antilight

    Piekny scrap! Świetnei zinterpretowałaś tę mapkę. Podoba mi się to jak oddałaś klimat zdjęć na pracy, jak na nia patrzę to aż czuję zapach kawy w powietrzu :) No i domowa kawiarnia, to jest to, ja też lubię chyba najbardziej domową kawę i jej klimat.

    Reply

Leave a Reply

