marzycielski art journal {dreamy art journal}

od wczoraj na Diabelskim Młynie króluja nowe kolory- znajdziecie tam fiolet, fuksję, miętowy odcień zieleni i kapkę słonecznej żółci. Mnie te barwy nastroiły marzycielsko, powstał więc wpis do art journala

since yesterday we have a new challenge on Diabelski Młyn– you can play with a lovely color palette full of purple, fuchsia, mint ans splash of yellow. I felt really dreamy while looking at them, so I decided to prepare an art journal entry inspired by this lovely shades!

 

Znajdziecie tu fragment piosenki Yoko Ono z 1982roku ”Dream Love” akurat na wyzwanie na blogu scrapki-wyzwaniowo, masę mediów i różnych ścinek. Mam nadzieję, że te kolory zainspiruja również i Was! Zajrzyjcie na bloga, aby zobaczyć jak poradziły sobie z nimi dziewczyny z DT i dołożyć Wasze prace!

You can find here also some lyrics from Yoko Ono’s song ”Dream Love” from 1982, perfect for scrapki-wyzwaniowo challenge! I hope these colours will touch your creative side too and you will play with us! Check our blog for some more inspiring creations!

 

A na koniec piosenka/And song for you:

7 thoughts on “marzycielski art journal {dreamy art journal}

    1. Jaszmurka

      Mój sprzęcior ma ewidentnie jakieś “ale” do wordpressa 8)
      Napisałam we wcześniejszym komentarzu że przyjemne połączenie kolorów i fajny wpis :)

      Reply
  1. songaja

    Ja od wtorku, kiedy odkryłam Twojego bloga, nie mogę się od niego oderwać. Dziękuję Ci, bo dzięki Tobie zaczynam zmieniać mój szary dzień. Jak to dobrze, że są takie osoby jak Ty, które potrafią wpływać na innych.
    Blog cudowny, wyśmienicie się go czyta, tyle tu wskazówek, praktycznych porad. Tyle radości i pięknych zdjęć. Jestem zachwycona.

    Reply
  2. antilight

    Piękna praca. Kocham kolor i farbę :) Czy dobrze widzę maskę ze studio calico? Przymierzam się ciągle do jej kupienia. Hah, nie mogę się napatrzeć na ten wpis :)

    Reply
  3. worqshop Post author

    Jasz, hahaha no wszystko działa :P przecie!
    songaja- Twoje słowa dodają mi mnóstwo dobrej energii, z tą energią i kolorem w sieci, to tak, że krążą w kółko, od osoby do osoby… dziękuję:*
    anti- maska to ta o której piszesz, right:) haha ja kupiłam maskę, a nie mam nic żeby na nią psikać, więc tak się bawię;)
    Ullalala- macierzynski to za jakis czas:P
    alice thank you dear!

    Reply

Leave a Reply

