scrapowa skarbonka {scrappy money box}

Witajcie kochani! Wpadam dziś wieczorem z kilkoma słowami i jednym zdjęciem :)

Od wczoraj na Diabelskim Młynie bawimy się w liftowanie skarbonki- zajrzyjcie na bloga, może również skusicie się na udział w zabawie :) W naszej skarbonce mieszkaja drobne zarobione w specjalny sposób;) na specjalny cel- zbieramy na podróż życia ;) A tu już pudełeczko:

Hey everyone! I pop in here tonight (after busy, busy day!) with few little words :)

Since yesterday we’ve been playing on Diabelski Młyn in lift of moneybox- have a look at our challenge and maybe join us?:) I made special money box for our ”happy money” which we earn in special way;) for a special purpose- dream trip 0ne day ;) So here is the box:

 

papers:Echo Park, stickers:Echo Park, Prima (alphabet), chipboard: Wycinanka, media:gesso, blue paints
 

Cicho się tu ostatnio zrobiło.. co tam u Was słychać, żyjecie wakacjami, czy wręcz przeciwnie wracacie już do rzeczywistości?

Wow, it’s been a bit quiet around here lately… how are you, what are you up to?:) Are you busy with holiday stuff or trying to go back to reality?:)

 

4 thoughts on “scrapowa skarbonka {scrappy money box}

  1. Lejdi

    cudniasta :) ja na taki cel mam subkonto w banku :) też planowałam tam przelewać kasę z konkretnego sposobu zarobkowania, ale że na razie nie mam czasu, to konto nie za bardzo się rozrasta :)

    odliczam dni do wakacji. zostało 5 tygodni. żeby jakoś sobie przybliżyć wywczas, ogarniam sprawy organizacyjne :) no i mam nadzieję, że zaraz po powrocie zastanę Cię w Wawie :)

    Reply
  2. Ewa

    Bardzo fajny pomysł! Ja chciałabym wyczarować skarbonkę DIY dla córki. Użyłaś zwykłego pudełkaczy jakiegos specjalnego:)? Pozdrowienia

    Reply
  3. antilight

    Bardzo fajny pomysł :))

    Dla mnie to już chyba po wakacjach, może jeszcze Wrocław odwiedzę czy coś ale to dopiero we Wrześniu :)

    Reply
  4. worqshop Post author

    Lejdi, ja też czekam na spotkanie :D a też nam wypadł wyjazd jeszcze w międzyczasie, szybko zleci :):):) i będziemy obie oplalenizną w Wawie straszyć:D a do skarbonki wrzucamy tylko monetki 1tl, haha symbolicznie :)

    Ewa- u mnie to pudełko po herbacie, nawet na górze trochę jeszcze widać prześwity;)

    anti, no właśnie kasa POwakacyjna, na dziurę w budżecie;D

    Reply

Leave a Reply

