turkusowo mi… cieniowana kartka {I feel turquoise… ombre card}

Hej kochani, witajcie czwartkowo:) Mimo że na blogu powoli pojawiają się jesienne kolory i inspiracje mi nadal ciężko jest pożegnać się z latem, będę więc do Was wracać z soczystymi pracami w energicznych kolorach i wakacyjnych klimatach jeszcze przez chwilę:) Na dzisiaj przygotowałam kartkę wykonaną wg mapki na Diabelskim Młynie:

Hello! Welcome on Thursday:) I’ve started slowly moving towards autumn colors and inspirations BUT it’s not that easy to say ‘’bye bye’’ to summer.. so I will be still showing you some creations with holiday spirit, summerish colors and vacation photos, I hope you don’t mind:) So for today I prepared a card made for this week’s challenge on Diabelski Młyn:

supplies paper:sodalicious, watercolour paper, cardstock; tapes: dekoracyjna taśma; other:ecoline, black pen, paper napkin, thread

Kolory ‘’pożyczyłam’’ z papierów sodalicious, stąd też pochodzą piórka (które podobno mają być hitem jesieni, jak myślicie?:), pobawiłam się też nową ecoliną- chciałam uzyskać tak modny teraz efekt ombre- czyli stopniowego zmieniania się nasycenia koloru, no i chyba się udało:)

I borrowed my color scheme from sodalicious papers, also I cut out some feathers from them (do you think that feathers will be really a hit of this autumn?), and played with my ecoline to get so popular this day ombre effect, I think it worked out :)

A jak jest u Was, powoli coraz bardziej jesiennie, czy nadal w wakacyjnych klimatach?

How about you, are you still in summer spirit or you are moving towards autumn trends?

6 thoughts on “turkusowo mi… cieniowana kartka {I feel turquoise… ombre card}

  1. Antilight

    Ja nie umiem puścić lata, chciałabym aby trwało jak najdłużej :) ale nieugięta jesień coraz bardziej daje o sobie znać.

    Piękna karteczka, uwielbiam efekt ombre.

    Reply

Leave a Reply

