tydzień w zdjęciach 37 {week in photos 37}

Hej kochani! Witajcie w kolejnym zdjęciowym podsumowaniu tygodnia :):) Nie wiem czy Wy też tak macie, że zmiana sezonu daje Wam energetycznego kopa? Ja zebrałam się w sobie i na przekór złośliwościom losu (na przykład temu, że dzisiaj zamiast pisać tego posta miałam siedzieć w samolocie do Rzymu, a jak się okazało w zeszłym tygodniu nasza wyprawa musi zostać odłożona w czasie) zaczęłam działać na najwyższych obrotach! Wróciłam do systematycznego planowania, obcięłam czas przy komputerze i zamiast tego wkręciłam się w nowy projekt:) W tym tygodniu zrobiłam też więcej zdjęć niż zazwyczaj a wszystko to za sprawa foto wyzwania na blogu Sen Mai. Jeśli chcecie je obejrzeć, koniecznie zerknijcie na mój facebookowy fanpage! Do zobaczenia jutro z nowym art journalowym tematem!

Hey my dears! Here I’m with another week in photos! Do you also get extra energy when the seasons change? For me beginning of autumn seems mega exciting! I put myself together and against all the unlucky things which happened recently (for example, instead of wrting this post I was supposed to sit on the plane to Rome today, but well… we have to postpone our trip until spring time..), I jumped on another power level. I started planning again. I cut on the online time. I started brainstorming new blog and craft projects. And it feels great! Also, I took mor ephotos than normally thanks to photochallenge from Ula’s blog. You can check them all on my facebook fan  page! Have a great Sunday:):) See you tomorrow with new art journal project!

2 thoughts on “tydzień w zdjęciach 37 {week in photos 37}

  1. noomiy

    Oj działa, działa! :)
    też mam plany, obcinam kompa, robię zdjęcia… :) buźki!

    Reply

Leave a Reply

