kobiecość w art journalu {feminine art journal page}

 

 

HEJ, witajcie w ten piękny, słoneczny i goracy poniedziałek (w każdym razie tak sprawy się maja w mojej części Europy!) wpadam dzisiaj z lekkim i przyjemnym wpisem do art journala przygotowanym na tegotygodniowe wyzwanie u Scrapujactch Polek!

Hello on this lovely, sunny and hot Monday (at least it’s like that in my part of Europe!). I’m stopping by here today with light and colourful art journal page made for this week’s challenge on Scrapujace Polki. Here we go:

>>Kobieta/kobiecość /woman/feminine

 

supplies: photograph:H&M spring/summer 2012 catalogue; white masking tape, watercolors, stamps, thin double sided tape and glitter from Wycinanka, star punch, parchment paper, dymo label maker, cequines and rhinstones

Za specjalny występ dziękujemy zdjęciu z katalogu h&m od którego wszystko się zaczęło:) Niby temat prosty, ale ciężko było mi go ugryźć po swojemu i nie sztampowo, ale dzięki temu zdjęciu poszło z górki. Strasznie lubię jego kolory i przewrotność! Tekst mignal mi przed oczami w sieci i utkwił w pamięci :) Jeszcze kilka zbliżeń na detale:

Haha thank you very much H&M catalogue for providing me with this gorgeous photo- it was my starting point! It seemed like an easy challenge but wow don’t trust in it! I really have hard time with defying what FEMININE actually means to me ;) So I’ve found this quote somewhere on the net and played around the idea :) So here are some more details for you:

 

 

no to tyle na temat kobiecości :) U mnie obcasy wyskakuja z szafy na specjalne okazje, na co dzien wskakuje w wygodne buty, zwiazuje wlosy w kitke i tak sobie zyje :) a Wy jak widzicie kobiecość? Jeśli macie ochotę zmierzyć się z tym tematem w Waszych art journalach koniecznie zajrzyjcie na nasze forum!  Ściskam!

so that’s it about my feminine side:) My high heels get worn on special dates only normally I run around in my flip flops or converses, tie my hair in ponytail and it’s fun anyway :) How do you see your feminine side? If you want to try yourself in this topic you are more than welcome :)

6 thoughts on “kobiecość w art journalu {feminine art journal page}

  1. noomiy

    Genialnie! Ja teraz muszę nadrobić u Ciebie zaległości, bo nie mogłam wejść na Twoją stronę :(

    Reply
  2. Nuśka

    już od dłuższego czasu jestem wierną fanką twojej twórczości, ale dopiero po raz pierwszy postanowiłam napisać jak świetne są twoje journalowe wpisy.

    Reply
  3. Antilight

    Ja mam lenia, lubię kobiecość, ale nie chce mi się… no i obcasów prawie w ogóle nie noszę :)
    Piękny wpis, uwielbiam w nim detale właśnie :)

    Reply

Leave a Reply

