4 małe gole na jesień {4 small autumn goals}

Hej kochani! Witajcie w sobotę! Chciałabym podzielić się dzisiaj z Wami kilkoma pomysłami, którymi chcę urozmaicić sobie najbliższe miesiace i czas do końca roku. Cała lista inspirowana jest cudnym postem Elsie o 4 prostych golach.  Sugeruje ona, aby skonstruować sobie listę 4 prostych postanowień, które powinny być możliwe do zrealizowania, nastawione na akcję i proces, a nie efekt końcowy, możliwe do nagrodzenia (:D) i podzielenia się z nimi na blogu w czasie realizacji. Świetny pomysł, zainspirował mnie do stworzenia mojej listy:

Hey, hello on Saturday! Today I want to share with you some little ideas which I want to bring to life in the upcoming months! The list is inspired by this wonderful Elsie’s post about 4 simple goals. Read more about it on her blog and join the fun, here are my goals:

1. Odśwież (i ulepsz!) bloga /Refresh (and improve) blog

Mój blog powolutku rośnie, zaglada tu coraz więcej nowych, ciekawych osób i chciałabym, aby stał się dla Was jeszcze przyjemniejszy i bardziej funkcjonalny, dlatego zamierzam popracować trochę nad przyjazniejsza, ujednolicona szata graficzna i lepiej skonstruowana zawartoscia.

My little worQshop has grown a lot since last year. There are more and more lovely guests stopping by in here and I would like to make it even nicer and more functional for you. So I’m going to work a bit on better graphics, easier to use interface and some great contest  in here this autumn!

2. Codziennie zaczynaj dzień z lista rzeczy do zrobienia /start a day with to do list

Pamiętacie mój post o planowaniu? Przez lato trochę się zaplatałam, ale ostatnie tygodnie przypomniały mi jak fajnie jest mieć wszystko poukładane i zaplanowane. Chcę pielęgnować ten dobry nawyk.

Do you remember my planning post? I lost myself in a bit of chaos this summer but last few weeks I’ve been back on track and it reminded me how easier things get with a good plan. So I want to continue (badly!)

3. Spotkaj się z kimś conajmniej raz w tygodniu /meet a friend once a week

Chciałabym wprowadzić więcej spotkań ze znajomymi do swojego tygodnia. Prawda jest taka, że UWIELBIAM być w domu, teraz chcę się zmotywować (i zorganizować!) na tyle, aby jedno popołudnie lub wieczór w tygodniu spędzić na kawie i plotkach w miłym towarzystwie.

I would like to bring more social meetings into my routine. You know, I LOVE being at home and my social life suffers because of it. So I want to get motivated (and organized enough!) to be able to give one afternoon or evening a week to meet someone for chat over nice cup of coffee.

4. Wspieraj osoby, które kochasz /support people you love

Nie to, że tego nie robię ;) Zawsze jednak można więcej prawda? Fab pracuje na naprawdę wysokich obrotach plus często na niego spada użeranie się z wieloma ”administracyjnymi” drobiazgami chciałabym, żeby wiedział, że gdy mnie potrzebuje zawsze będę gotowa pomóc. Tak samo z moimi rodzicami i rodzeństwem. Chciałabym, aby wiedzieli, że mimo odległości zawsze moga liczyc na moja pomoc i wsparcie:)

It’s not that I don’t do this BUT you can always do more, can’t you? Fab works so hard for us and has to deal with all little everyday annoying bits. I want him to know that I’m always here to support him and his decissions. It also applies to my parents and my brother- I know that theye are thousands kilometeres  away but I want to make sure that they know that they can count on us. Whatever and whenever.

by Fab

Jak sprawy maja się u Was? Zamierzacie coś planować, postanawiać, zmieniać w ciagu najbliższych kilku miesięcy? Ja tam bardzo lubię wymyślać sobie nowe gole, święcie wierzę w to, że nawet jeśli nie zrealizuję ich wszystkich to i tak urozmaicaja one i wzbogacaja moja codziennosc! Udanej soboty kochani i do uslyszenia wieczorem- mam jeszcze jedna mala niespodzianke przygotowana na dzisiaj :)

How about you? Are you going to make any plans, resolutions and changes in upcoming months? I really like setting goals to myself and even if I don’t make them all happen (which is the case most of the time) I still feel like they add some fun and valuable stuff to my everyday life! So have a good Saturday and see you later today! I will be back to share some little crafty surprise!

7 thoughts on “4 małe gole na jesień {4 small autumn goals}

  1. Po prostu Asia

    pierwszy punkt zdecydowanie odnosi się również do moich planów. postanowiłam, że więcej czasu będę poświęcać na blogowanie, a co za tym idzie muszę lepiej organizować dzień i tydzień :) baaaaardzo Ci dziękuję za post o planowaniu, stworzyłam sobie podobną rozpiskę tygodnia i będę próbować wszytko pogodzić.
    jesteś dla mnie wielką inspiracją, dziękuję za wszystko :*

    Reply
  2. worqshop Post author

    Asiu, dziekuję ogromnie za ciepłe słowa! :) cieszę się, że ten post o planowaniu nadal się przydaje, powodzenia w dotrzymywaniu postanowień! :)

    Reply
  3. noomiy

    ha! 1, 2, 3 tak samo jak u Ciebie :) Wszystkiego potrzebuję, ale nie mam za wiele czasu na realizowanie!
    Szkoła mega absorbuje, a pomysły przychodzą… byle do końća tego roku :)
    Też kocham bycie w domu i kiszenie się z herbatką i ciepełkiem… ;)
    dodam jeszcze, że chciałabym wynaleźć więcej ciuchów w pastelowych kolorach i uszyć sukienkę… niedoczekanie moje!

    Reply
  4. Antilight

    Trzymam kciuki, żeby się udało. Ja na wakacje prawie nie miałam planów i troszke mi czas przez palce przeleciał. Trzeba to zmienić na jesień :)

    Reply
  5. worqshop Post author

    noomiy no ja niestety antywychodzeniowa jestem :) wole zaszyc sie w domu pod moja masa zajec:P a pastele na jesien i zime to ciekawy pomysl:)
    anti, do roboty!:D bacik!

    Reply
  6. Anniko

    super cele, ja też mam bardzo podobne! ale przede wszystkim – ograniczyć czas nicnierobienia do minimum! niesamowite jak dużo czasu pochłania mi leniuchowanie :P

    Reply

Leave a Reply

