mapkowanie na art-piaskownicy {card sketch from art-piaskownica}

Witajcie moi mili! Od wczoraj na art-piaskownicy zapraszamy Was do udziału w mapkowym wyzwaniu. Propozycja mapki (tym razem kartkowej) wyszła ode mnie i jak zwykle mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowani i będziemy mogły podziwiać z dziewczynami mnóstwo Waszych kreatywnych prac! Moje ujęcie jest znowu zdecydowanie świateczne!

Hey my friends! Since yesterday on art-piastkownica we’ve been inviting you to join our newest sketch challenge. This time it’s a card sketch prepared by me and as always I hope it will make you feel inspired and we will be getting many great creations from you! I promised myself to start producing Christmas cards so here is another one!

supplies: paper Sodalicious, ILS Marine, Tis the Season; tape: dekoracyjna taśma; stamps: Neat and Tangled Santa’s Notes, others: gesso, glitter, watercolors, golden thread

Jak widzicie moja faza na złota nitkę i brokat nie mija (tym razem udało mi się zabrokacić pół łazienki, co suma sumarum jest lepsze niż pół pokoju jak ostatnio), ale reniferowi na kartce jakoś to nie przeszkadza ;) Macie jakieś sprawdzone sposoby na zabawę z brokatem, która przy okazji nie byłaby zbyt brudzaca (i uciażliwa dla domowników płci męskiej, którzy wyraźnie nie lubia złotych pyłgotek na ich rzeczach:P)

So as you can see it’s quite similar to my previous Christmas cards. I can’t get over glitter and gold but well, I don’t care ;) This time I managed to cover half of the bathroom in gold (which is better than entire room last time!) and I’m desperated to find a way to play with glitter in more clean way- any tips or ideas would be appreciated!

W przyszlym tygodniu pokaze Wam kartki swiateczne w innych kolorach :) A na razie zmykam! Pachnie u nas pieczona dynia, która co tydzień kupuję na wtorkowym bazarze majac nadzieję, że przywołam jesień, a skoro tej sie nie spieszy to zabieram sie do swojej listy rzeczy do zrobienia, która wydaje się nie mieć końca. Lubicie to uczucie odhaczania kolejnych pozycji? :) Ja uwielbiam!

Ok, so next week I’ll show you some more Christmas cards in more traditional colors! Oh, and our home smells so amazing- I bake pumpkin every week now, hoping that autumn will finally come! But it doesn’t! Whatever, I’m off to deal with my neverending to-do list. Do you like this feeling of ticking off another positions? I love it! 

2 thoughts on “mapkowanie na art-piaskownicy {card sketch from art-piaskownica}

  1. Antilight

    Piękna kartka :) Ja jak dotąd tylko troszke bawiłam się z brokatem, ale i tak znajdowałam go później w różnych miejscach, mimo iż wydawało mi się, że robię to bez bałaganienia, taki już chyba urok brokatu :P

    Reply

Leave a Reply

