album na aparatowej bazie {camera mini book}

Witajcie kochani! Na przekór pogodzie, którą widzę za oknem (warstwy śniegu tu i tam!) chciałabym przesłać Wam trochę ciepłego, jesiennego słońca, które udało mi się uchwycić w Istambule na początku października. Zdjęcia z naszej rodzinnej wyprawy do parku Miniaturk zebrałam w całość dzięki świetnej aparatowej bazie z Wycinanki i ozdobiłam papierami w delikatnych, letnich kolorach.

Hello my friends! Despite what I see outside (layers of white snow!) I want to send you some warm sun rays today! We captured some really nice photos earlier this month in Istanbul when we went together with Fab’s family to a place called Miniaturk. I collected them all in a mini book from Wycinanka– the camera shape is perfect! 

 

supplies: papers: ILS papers, Sodalicious, Wycinanka chipboards, tape:dekoracyjna taśma; stamps: Sodalicious, Wycinanka; alphabet: Sodalicious;  various media

 

Powiem Wam tylko, że ten albumik powstawał etapami- docinanie stron, malowanie ich farbą, nakładanie gessa tu i tam, później dobieranie papierów i dodatków, stemplowanie, malowanie i sklejanie całości zajęły mi w sumie kilka dni, gdzie praca rozłożona była w czasie. Nigdy wcześniej nie robiłam tak albumu, ale było to ciekawe doświadczenie :) Cały czas buzia mi się śmieje jak patrzę na te kolorki! Poniżej kilka zbliżeń:

I will just mention that it was first time ever I made an album in few days. I was really busy before going to Poland and I knew it’d be difficult to build an entire book in one go so I divided my work- I cut the pages, painted them, covered with gesso, picked the colors, than I decided about the papers and embelishments, I stamped, painted and joined everything and it took few days all together. It was a fun experience, and the colors of this book really make me happy! Here you have some close ups!

 

 

To tyle na dzisiaj ode mnie! Mam nadzieję, że ta bomba kolorów natknęła Was pozytywnie! Trzymajcie się cieplutko!

So that’s it from me today, I hope that this color bomb gave you some extra energy! Kisses!

6 thoughts on “album na aparatowej bazie {camera mini book}

  1. antilight

    jest świetny! Fajnie oswoiłaś tą bazę :) I te kolorki, wszystko przypomina mi jeszcze lato, które było tak niedawno :_

    Reply
  2. worqshop Post author

    dzięki dziewczyny kochane!:) haha no anti, ja nie chcę być nudna, ale u nas to lato było niekończące się jakieś :) Ja tam sie ciesze, że zrobiło się CHŁODNO :)

    Reply

Leave a Reply

