pops of…. happy life :)

Hejo, hejo! Wracam dziś do domu, do mojego biurka zawalonego papierami, do kilkunastu stopni więcej, do aktualnych spraw, a przede wszystkim do mojego Faba:)

 

papers: ILS the Pops Of; stamps: Sodalicious, Wycinanka; chipboards: Wycinanka, tape:dekoracyjna taśma; medias

Zrobiłam tego scrapa tuż przed wylotem do Polski. Papiery z ILS przyszły w ostatniej chwili i w momencie gdy miałam zabierać się do pakowania, patrzyły na mnie z pustego biurka i nie mogłam sobie odmówić krótkiego spotkania z nimi :) Mówię Wam, tną się same, są zupełnie ”inne” niż cała reszta papierów i świetnie wydobywają ze zdjęć to coś! A karty z napisami to zupełnie inna historia- świetnie uzupełniają kolekcję i pozwalają stworzyć ogromną liczbę akcentów i detali!

I made this layout in the last minute before coming on holiday. ILS papers arriveed a day before I left and when I was supposed to pack and organize they were watching me from tidy desk and I couldn’t say no to them :) I love them so much, they are totally different than any others and they really bring up the magic from photos. I can’t wait to cut some more! And there are these cards with quotes- they rock because thanks to them  you can make so many details, titles and cute spots!

Trzymajcie się ciepło, miejcie mega udany weekend i do usłyszenia z Turcji!

Take care, have a great weekend! I’ll say hi from Turkey next!

5 thoughts on “pops of…. happy life :)

  1. antilight

    Mocne! Strasznie mi sie podoba :D I ta pepitka, co na nia patrzę to ona mnie pokonuję,a Ty udowadniasz, że da się ją poskromić. Bomba!

    Reply

Leave a Reply

