tydzień w zdjęciach 44 {week in photos 44}

Hejo! Wpadam tu z nieco spóźnionym podsumowaniem- mój komputer zdecydował się wczoraj nie włączyć, a ja już nie miałam ani siły, ani ochoty z nim walczyć…Zeszły tydzień zaczął się na najwyższych obrotach, jakie można sobie wyobrazić- jak to Lejdi opisała u siebie, spotkałyśmy się na Pierwszym Międzynarodowym Zlocie Scrapowym na Woli ;) Ahaha więcej o tym za jakiś czas, jak pokażę Wam co tam też u Lejdi zrobiłyśmy nanana :) Później miałam specjalnego gościa (Anti:*) z którym knujemy pewien spisek, lada moment też się tym z Wami podzielimy :) Końcówka tygodnia minęła rodzinnie-zakupowo-pożegnaniowo, ale tym razem na wesoło! :) Wyjazd do Polski był super, udało mi się zobaczyć trochę jesieni, trochę zimy, a wróciłam do nas gdzie akurat teraz wiosna ;) Jak zwykle zabrakło mi czasu na spróbowanie wszystkiego, zobaczenie każdego, pójście w każde nowe trendi miejsce ahaha ale już chyba jestem przyzwyczajona do takiego stanu rzeczy;) Było fajnie, a teraz czas brać się ostro do roboty :) Życzę Wam dużo powera w nowym tygodniu!

Heyo! I’m a bit late with my Week in Photos only because my computer decided to be mean last night and didn’t want to swithc itself on. I gave up and ended up on the sofa watching ”White Collar” rather than fighting with it;) So, about last week! It started from a great mini event- as Lejdi called it, we had First International ScrapFest in Wola (Warsaw) ;) Hahaha, it was lots of fun and I will tell you more about it soon- when I upload some stuff from the EVENT :) Than I had a really sweet guest (Anti:*) and we were working on some project together, more details soon! And than end of the week- cementaries, shopping, meetings and goodbyes. But happy goodbyes! My little trip to Poland was great, I saw autumn and winter, spent time with my precious family, saw my brother’s new home and as usual- I didn’t have time to see everything, go everywhere, meet everyone, but I think it’s normal and I’m getting used to it :) It was perfect holiday, now time to get back to work- honestly I’m really excited about it! Have a great start into new week! 

3 thoughts on “tydzień w zdjęciach 44 {week in photos 44}

  1. Artsandra

    Nie wiem, czy mówiłam to już ostatnim razem jak wstawiałaś zdjęcie z rodzicami, ale jesteś do nich niesamowicie podobna! :)

    Reply
    1. worqshop Post author

      nie wiem :) ale też zauważam te podobieństwa, mam jedno zdjęcie z mamą gdzie wyglądamy jak 2 krople wody!

      Reply

Leave a Reply

