MIstrz Pieczeni LO{Roast Master LO}

Nie wiem sama kiedy to się stało, ale zleciało nam już 20 mapek na ScrapMap:) Pora na maleńką przerwę w czasie której zajmiemy się celebrowaniem świątecznych chwil w gronie najbliższych, ale zanim to nastąpi na blogu czeka na Was ostatnia w tym roku mapka! Poniżej moja interpretacja:

Roast Master by Kasia Tomaszewska

 

papers: ILS Tis The Season, stickers: Cosmo Cricket, My Mind’s Eye, tags: Chic Tags, stamps: Sodalicious, masking tape: dekoracyjna taśma, other: whitecardstock, vellum, white gesso, black paint, brads

Mój Fab to typowy mięsożerca, dla mnie mięso mogłoby nie istnieć- pomijając kilka wyjątków jak bekon i pieczeń. Oj tak, taką smaczną jagnięcą pieczeń po raz pierwszy jadłam w Anglii, później co jakiś czas z Fabem odtwarzaliśmy ten smak. Dwa lata temu ja przygotowywałam wigilię, F. zajmował się obiadem w pierwszy dzień świąt. Z pomocą Jamiego O. stworzyli najlepszy roast pod słońcem.  I o tej jagnięcej nodze jest dzisiejszy scrap :)

My boyfriend is a real meat eater while for me meat (especially red!) could just dissapear. The only thing I would miss could be bacon and roast. I love roast, since I tried it in the UK I love, love, love it! The layout shows the story from 2 years ago- I prepared Christmas Eve supper, and Fab with some Jamie Oliver’s help took care of lunch for Christmas Day. We had the most delicious roast ever…. :)

Roast Master det1 by Kasia Tomaszewska

Roast Master det2 by Kasia Tomaszewska

Koniecznie zajrzyjcie na ScrapMap gdzie mamy dla Was mapkę, która mam nadzieję pobudzi Was troszkę do scrapowania w czasie świątecznego rozgardiaszu! A ja wracam już jutro z kilkoma stronami z grudniownika :)

Make sure to stop by at ScrapMap- the sketch of this layout is waiting there for you, we hope it’ll motivate you to some scrappy activities in this pre-christmas chaos! And I’ll be back tomorrow with some December Daily pages :)

3 thoughts on “MIstrz Pieczeni LO{Roast Master LO}

Leave a Reply

