2013- week in photos 1

PicMonkey Collage

 

– we celebrated New Year’s Eve with Fab’s family and my brother and sister in law. It was fun! Demir is the cutest :)

– I fell in love with nutella sandwich & coffee – it’s my best after run reward!

– about running- doing well with my 365km challenge. And I love it! And stretching is so much fun!

– lots of shopping and trips to Eminonu! I discovered new places and new things down there and it stays on the top of my favorite spots in the city!

****

– spędziliśmy Sylwestra z rodziną Faba i moim bratem i bratową :) Było super! Demir jest najsłodszy! 

– zakochałam się w połączeniu kawa + kanapka z nutellą- to najlepsza nagroda po biegu!

– a propo biegania- daję do przodu z moim wyzwaniem 365km. I uwielbiam je! Rozciąganie staje się coraz fajniejszą częścią treningu!

– miniony tydzień to wiele zakupów i wycieczek do Eminonu. Znalazłam tam nowe miejsca i ta dzielnica pozostaje naprawdę moim numerem 1 jako najbardziej autentyczna część miasta.

from Fab

So, how was your week and what are you planning for next one? Now when our guests are gone I feel like I will get really busy! Lots of to do and even more to catch up!

Jak minął Wam tydzień i co planujecie na następny? Teraz, kiedy nasi goście już wyjechali :( czuję, że wpadnę w wir pracy- dużo do zrobienia i sporo do nadrobienia!

3 thoughts on “2013- week in photos 1

  1. noomiy

    Jest genialnie, Twoje podsumowania to dla mnie zawsze OGROMNA dawka inspiracji,
    bo zachęcają do działania :)

    Ps. Mogę odgapić i też stworzyć taką niedzielną serię u mnie na blogu?

    Reply
  2. Brunetka

    Oj u mnie też kocioł. Do końca stycznia prowadzę swój styczniowy art journalowy dziennik. Przyszły tydzień będzie bardzo intensywny. Muszę zrobić generalny przegląd garderoby bo normalnie nie mogę się pomieścić :) pozdrowienia śle Edyta

    Reply
  3. worqshop Post author

    noomik jasne :) mi takie pisanie pomaga zamknąć tydzień i wskoczyć w kolejny :)
    Brunetka, kocioł, ale mam nadzieję, że pozytywny :) Ja mam zamiar sprzątać craftowe przydasie w tym tygodniu haha :)

    Reply

Leave a Reply

