2013 week in photos 8&9

2013week8

– we are waiting for spring- it includes cleaning, organizing and watching hyacinths growing!

– We got to spend some fun time with Antilights who decided to visit us!

– I kicked myself outside and went running finally after looong break

– Istambul is amazing and full of surprises, I will never stop enjoying this crazy city!

– czekamy na wiosnę- sprzątam, odświeżam i obserwuję rosnące hiacynty!

– spędzamy czas w wesołym towarzystwie Antilight(ów), którzy wpadli do nas z wizytą

– wreszcie zmotywowałam się do biegania po (zbyt) długiej przerwie

– Istambuł nigdy nie przestanie zaskakiwać, ciągle coś tu się zmienia i codziennie wygląda inaczej

2013week9

 

– this week felt so bright and sunny! Blue sky makes everything better!

– catching up with ran km, but still I’m so behind!

– solo trip to the other end of the city ”just” to enjoy coffee and the view!

– even more light! Sunshine and longer days are the best after gloomy winter!

– miniony tydzień był pełen światła! Słońce i błękitne niebo sprawiają, że wszystko wygląda lepiej!

– staram się nadrobić ilość wybieganych kilometrów, ale ciągle sporo za mną!

– wybrałam się na kawę na drugi koniec miasta tylko po to aby rozkoszować się widokiem Bosforu ;)

– i jeszcze trochę słońca! Długie i słoneczne dni są świetną zapowiedzią nadchodzącej wiosny!

9 thoughts on “2013 week in photos 8&9

  1. noomiy

    Ha! To z bieganiem podobnie do mnie… Nie biegałam od 3 tygodni i w marcu zaczęłam :)
    Tutaj też sporo światła było… Kochamy światło! :)

    Reply
  2. kitty

    Prawdziwa wiosna u Was!! Zazdroszczę widoków i morza :) Patrząc na zamieszczane przez Ciebie zdjęcia, dochodzę do wniosku, że Stambuł wart jest odwiedzenia!! Czy mieszkając już chwilę w tym mieście, czujesz się “u siebie”?

    Reply
  3. antilight

    ahaha i moja Aya Sofia na tależyku :D lowe! U nas też słonko pełną parą, udało mi się je upchnąć w walizkę i przywieźć do Łodzi :))

    Reply
      1. antilight

        To teraz musisz mi w kopercie wysłać słońca bo u nas znów chmury… Ale dobrze, że baterie naładowałam :))

Leave a Reply

