2013 week in photos 15

2013 week15

 

– last week my sourdough starter was finally ready and I could get on with making REAL bread again! It’s always super exciting and I’m so glad I’m back on track!

– I made my favorite layout ever- you can see it on Ormolu blog here

– We had a special little visitor on Saturday, it was a sweet surprise!

– I finally caught up with my kilometers! After longer runs last week I got to pass all the missed days from last month and I’m ahead of the calendar now!

– w zeszły tygodniu mój młodziutki zakwas wreszcie nabrał mocy do działania i zrobiłam pierwszy od dawna prawdziwy chleb! Wyszedł pyszny, a ja znowu wpadłam na falę pieczenia- jak strasznie za tym tęskniłam!

– zrobiłam chyba swój ulubiony ostatnio layout- możecie go obejrzeć na blogu Ormolu

– w sobotę mieliśmy małego gościa, czas upłynął nam na świetnej zabawie :)

– wreszcie nadgoniłam kilometry, które przepadły mi przez przeziębienia na początku roku! Po kilku dłuższych biegach w zeszłym tygodniu jestem do przodu i w coraz lepszej formie!

6 thoughts on “2013 week in photos 15

  1. noomiy

    Przypomniałaś mi o bieganiu, że moje kilometry są… Ho, ho! to chyba przez to, że nie zrobiłam jeszcze sobie grafiku na to bieganie (500km), a czas płynie… :)

    Reply
  2. antilight

    ahh, mowie sobie juz od jakiegos czasu ze zaczne piec chleb dla siebie :) jak juz mam jesc mąkę to najlepiej zeby wiedziec co jest w srodku :)

    Reply
    1. worqshop Post author

      polecam:) dobra zabawa i naprawdę wciągające hobby :)
      zresztą Kasia, widziałaś mój piekarnik haha jeśli w czymś takim się da, to w normalnym wyjdą cuda:) my już się przerzuciliśmy na domowy na dobre, pyszotka z nowalijkami!

      Reply

Leave a Reply

