2013 week in photos 20

2013 week20

 

– we came back to beautiful weather, warm days and so much sunshine! I love this time of the year when it’s still not too hot but just warm enough to hang outside all the time!

– I missed my craft space, I jumped right into making new stuff and got spoiled with some gorgeous new gadgets to play with- have you seen new Wycinanka’s chipboards? Their carousel is the cutest!

– I made us a weekend cake- just yoghurt, fruit and some jelly and it goes so well with coffee- either hot or iced that we will definitely repeat it through summer! I adore strawberry season!

as much as I enjoy being at home.. well I miss London a little bit!:)

– wrócilismy do cudnej pogody- dni są ciepłe i słońce świeci niemal non stop! Uwielbiam ten czas w Turcji, kiedy nie jest jeszcze na tyle gorąco, że przechodzi na wszystko ochota, a zarazem jest na tyle ciepło aby wysiadywać godzinami na świeżym powietrzu!

– zaraz po powrocie dorwałam się swojego biurka i spędziłam tu spooooro czasu :) Przy okazji dotarły nowe gadżety- widzieliście tę cudną karuzelę z Wycinanki? Genialna jest!

-wróciłam do sprawdzonego letnio- weekendowego klasyka- ciasto z jogurtu, owoców i galaretki to coś w sam raz na taką pogodę! :)

– no i oczywiście, o tyle o ile cieszę się, że jestem w domu to… troszkę za Londynem jednak tęsknię :)

7 thoughts on “2013 week in photos 20

  1. Karolina

    Kasiu, czy ja dobrze widzę, że odwiedziłaś PaperChase ? :) Uwielbiam ich produkty, a totot (album ? kalendarz?) wygląda na ichniejsze. Mylę się ?
    Pozdrawiam

    Reply
    1. worqshop Post author

      tak to z Paperchase! weszłam do każdego napotaknego w Londynie i musiałam się MOCNO tam hamować haha:) a to to się scrapbook nazywa, rzeczywiście album chyba dostałam od dawnego współlokatora na pamiątkę hihi ;) chłoop mnei zna :D

      Reply

Leave a Reply

