Summer Delight- mixed media layout with Citrus Twist Kits

Hello on Monday! Have you all had a good weekend? Mine was a perfect mix of delicious food, great company, shopping, rest and creating- truly a summer delight! Relax is good for the soul and in hot summer days like we have now in Istanbul it’s a must. So here is a page about it- it’s my second July Citrus Twist Kit layout this month.

Witajcie w poniedziałek! Jak minął weekend? Mój był perfekcyjną mieszanką pysznego jedzenia, świetnego towarzystwa, zakupów, odpoczynku i tworzenia- taki letni weekend idealny. Relaks i odpoczynek są dobre dla duszy, a w takie gorące, letnie dni jakie tu mamy wręcz niezbędne! Na dzisiaj mam więc scrapa w zrelaksowanym klimacie- jest to moja druga praca przygotowana z lipcowymi kitami Citrus Twist Kits.

Summer Delight CTK July

As you can see I used my mask which came with Go Girl kit without any mist or gesso- it’s simply paint and pencil, something what you can most likely find in your scrap room. If you would like to see some simple techniques behind it make sure to visit Simple Strategies post on Citrus Twist Kits blog today where I’m sharing fun way to use mask included in this month’s embellishment kit.

Jak możecie podejrzeć, bawiłam się tu maską z kitu Go Girl!, ale nie wykorzystałam do pracy żadnych mgiełek czy gesso- to tylko trochę farby I ołówek, czyli coś co każdy znajdzie pod ręką. Jeśli chcielibyście przyjrzeć się z bliska tej prostej technice zajrzyjcie na bloga Citrus Twist Kits gdzie w poście Simple Strategies znajdziecie mój sposób na użycie maski z lipcowego zestawu dodatków!

Summer Delight CTK July det2

Summer Delight CTK July det1

Summer Delight CTK July det3

It’s not my last word with these kits! I have them by my side right now and I’m going to start this new week with them, so stay tuned! Have a happy and creative week!

Powiem jeszcze, że to nie jest moje ostatnie słowo w związku z lipcowymi kitami! Mam je pod ręką i zamierzam zacząć z nimi nowy tydzień! Wam również życzę wesołego i kreatywnego tygodnia!

9 thoughts on “Summer Delight- mixed media layout with Citrus Twist Kits

  1. Po prostu Asia

    ale cudowny! wakacyjny klimat oddany perfekcyjnie!
    a tak na marginesie: ależ te kity CT są piękne! żałuję ogromnie, że nie mogę sobie na nie pozwolić, bo chciałabym okrutnie :P

    Reply
  2. worqshop Post author

    Janine- thank you!

    dzięki dziewczyny! :) Asia- wyobrażam sobie, że przesyłka może zniechęcić.. ale tak to kity są fajnie wypchane i w dobrych cenach przeliczając na poszczególne produkty, może możesz z kimś razem zamawiać w okolicy i się dzielić później:)

    Reply
    1. Po prostu Asia

      jak patrzę na kity to nie mam żadnych wątpliwości i wiem, że ich cena nie jest wygórowana – nic z tych rzeczy! :)
      no ale niestety z tego co pamiętam to kiedyś liczyłam, że na jeden kit z przesyłką musiałabym oszczędzać 3 miesiące (ahh, ten licealny budżet ;)), a nie za bardzo miałabym się z kim podzielić. jednak z pewnością nadejdzie taki dzień, że kit CT trafi w moje ręce :D

      Reply
  3. sagitta

    ooooo! piękne kolory ! aż mam ochotę uszyć taką sukienkę :D

    Przepiękny scrap, jesteś niesamowicie kreatywna i zdolna, co chwilę coś nowego innego i pięknego

    Reply

Leave a Reply

