Wiosenne plany 2015

Poczatek wiosny to moj drugi, ulubiony moment w roku- kolejny swiezy start, czas zmian i porzadkow. Dodajmy do tego wiecej energii, dluzsze dni, zielenine na straganach, zrzucenie zimowych kurtek i przyrode budzaca sie do zycia i mamy recepte na dobry humor gotowa. W zwiazku z tym przyplywem energii fajnie jest generalnie zastanowic sie nad tym, gdzie jestesmy z naszymi planami, postanowieniami i marzeniami i moze, jesli zajdzie taka potrzeba zrewidowac to i owo. Ja mam kilka swoich pomyslow na mniejsze i wieksze zmiany, ktore pewnie odbija sie tez na blogowych tresciach, dlatego dzisiaj w kilku slowach o nich.

capsule wardrobe spring worqshop1. CAPSULE WARDROBE
Od dluzszego czasu zachwycam sie juz magia posiadania mniejszej ilosci rzeczy, a nad koncepcja capsule wardrobe myslalam od jesieni. Zrobilam wieksza czesc porzadkow w szafie i skompletowalam zestaw ciuchow na wiosne, ktory powiem Wam po cichu przyprawia mnie o szybsze bicie serca!

 

mieszkanie na wiosne worqshop2. MIESZKANIE NA WIOSNE
Tutaj tez czeka nas duzo odgracania, ilosc rzeczy, ktore nazbieraly sie przez ostatnie 4 lata jest naprawde przytlaczajaca. Chce zebrac sie w sobie i oczyscic mieszkanie ze zbieraczy kurzu, przejrzec szafki, szafy i wszystkie katy, tak aby zostac z minimum i tym z czego naprawde korzystamy i co lubimy przydasie scrapowe wliczone do listy rzeczy, ktorych ilosc chce ukrocic zdecydowanie!

 

Kasia worqshop daily yoga3. BYCIE FIT
Bycie fit jest mi bliskie tez juz od dosc dawna, cwicze, biegam, ostatnio pokochalam yoge. Do tego mozna dolozyc kuchenna rewolucje, ktora przeprowadzilismy juz jakis czas temu i nowy program treningowy, ktory nie ukrywam- jest ciezki, ale daje takie efekty, ze az chce sie rano wstawac z lozka i cwiczyc!

 

nauka nowych rzeczy4. NAUKA
Uczenie sie nowych rzeczy pochlania mnie bez konca i zabiera resztki wolnego czasu. Photoshop, Illustrator, warsztaty video, lekcje ze skillshare, podstawy tworzenia stron- wprawne oko zobaczy, gdzie to wszystko zmierza, ja mam wielka frajde z odkrywania nowych trikow i bycia w stanie robic wiecej i wiecej!

 

projekty kreatywne 5. PROJEKTY KREATYWNE
Sama w to nie wierze, ale juz za kilka tygodni moj kalendarz odblokuje sie na dobre, wolne chwile chce wypelnic realizacja (i finalizacja) moich malych, kreatywnych projektow. Odswiezony wyglad bloga, wiecej filmow, projekt zwiazany ze Stambulem nad ktorym pracujemy z Fabem juz od paru miesiecy, plus kilka nowych rzeczy czekajacych na rozpoczecie na pewno na dobre wypelnia mi wolne dni!

To moje plany na wiosne, to rowniez plany na blogowe tresci na najblizsze tygodnie! Az chce mi sie chciec!

3 thoughts on “Wiosenne plany 2015

  1. worqshop Post author

    hmm ale to sa wszystko rzeczy, ktore sa mi mega bliskie i mi zalezy na nich bardzo bardzo :) jak mialabym robic cos co nie jest dla mnie osobiscie istotne tez pewnie by mi sie nie chcialo :) pozdrawiam!

    Reply

Leave a Reply

