Idzie nowe

worqshop-biurko

Pamiętacie jeszcze słowo, które wybrałam sobie jako przewodnika na ten rok? THRIVE czyli w wolnym tłumaczeniu kwitnąć, w pewnym sensie cieszyć się na maksa, wykorzystywać to co mamy najlepiej jak potrafimy. Przez ostatnie miesiące bardzo dużo myślałam o tym gdzie jesteśmy z naszymi planami i marzeniami jak również o tym gdzie chcielibyśmy znaleźć się z nimi w niedalekiej przyszłości.

Od jakiegoś już czasu wspominałam o zmianach, o nowych pomysłach i projektach, które mamy w głowach i o tym, że szykujemy się z Fabem na nowe początki.  Po wielu rozmowach, niepewnościach i chwilach niezdecydowania pierwszy krok tych zmian już za mną- po ponad półtora roku pożegnałam się z pracą na etacie. Wiem, że jest cała masa wspaniałych osób, które potrafią pogodzić pracę i realizowanie siebie poza nią, ale w moim wypadku proporcje czasu spędzonego za biurkiem do tego. który zostawał dla nas były zbyt mocno przechylone na stronę pracy na etacie- praca 6 dni w tygodniu, po 10 godzin dziennie mimo że pozwalała nam oszczędzić sprawiała, że przestawało mi się chcieć. A ja tak nie chcę i nie potrafię. Potrzebowałam zmienić tę sytuację zanim ona za bardzo zmieni mnie i z perspektywy tych kilku dni powiem, że tak jak z wielu powodów zaczęcie pracy było jedną z lepszych decyzji, które podjęłam w Turcji tak samo jest z jej zakończeniem- wiem, że nie będę żałować, po prostu ufam sobie i wiem.

Tak jak wspomniałam w tytule- idzie nowe! Za kilka dni ruszy nowy blog- jestem na etapie dopieszczania szczegółów i daje mi to ogromną satysfakcję- nie mogę się już doczekać, aby Was tam zaprosić. Będę dążyć do realizacji blogowych planów na 2015 rok ze zdwojoną energią, w nowym, ślicznym i motywującym miejscu. Zmienią się również trochę poruszane treści i forma- ale na razie nie zdradzam nic więcej, za parę dni sami zobaczycie:)

Blogowanie to nie wszystko- zamierzam pracować nad nowym projektem, który siedzi nam w głowach już od dawna, zebrał pozytywne recenzje od znajomych i najwyższa pora, aby wreszcie ujrzał światło dzienne- o tym też już niedługo!

Idzie nowe, idą zmiany- czasem każdy z nas potrzebuje powiewu świeżości- to naprawdę świetny kop motywacyjny! Wracam do pracy i do zobaczenia już niebawem w nowym miejscu!

10 thoughts on “Idzie nowe

  1. Beta

    tego bloga uwielbiam, więc już się nie mogę doczekać nowego, bo na pewno będzie wspaniały!! jesteś niesamowitym motywatorem!!

    podziw za rezygnację z etatu :)

    POWODZENIA!!

    Reply
    1. worqshop Post author

      generalnie bedzie mniej scrapowo-papierowo, wiecej lifestylowych tekstow :)
      mam plan wystartowac z nowym blogiem w piatek- najpozniej w poniedzialek! :)

      Reply
  2. elpimpi

    WOW! Jesteś NIESAMOWITA!!! Trzymam kciuki za wszystkie Twoje plany!!!! I czekam na zmiany! Już się nie mogę doczekać! Ale proszę nie rezygnuj całkiem ze scrapowych postów – UWIELBIAM je! :-)

    Reply

Leave a Reply

