Category Archives: FOTOGRAFIA

Marzec w Instagramie

W marcu jak w garncu- no tak, z pogoda to na pewno tak bylo i moje wielkie nadzieje zwiazane z wczesna wiosna szybko schowaly sie z powrotem pod zimowa kurtka :) Nadrabialismy jednak kwiatami w domu, wpuszczaniem swiatla w nasze 4 katy i planowaniem wiosennych przygod:) Poza tym w marcu udalo nam sie celebrowac poranki, cieszyc sportem i pysznymi domowymi sniadaniami, to byl naprawde fajny miesiac i zapowiedz wielu dobrych zmian!

wiosna tulipany project life album

Continue reading

February in Instagram

End of February and I thought why not to share some snapshots of this month here, on my blog? It was busy, and kind of crazy, with some travels and meetings and plans and searching the way to make the things work:)
Koniec lutego, tak sobie pomyslalam, ze czemu by tu nie wrzucic kilku zdjec zebranych w tym miesiacu na instagramie. Nie mialam wiele czasu dla siebie, luty pelen byl wyjazdow, pracy, spotkan i mniejszych i wiekszych zawirowan..:)

Screen Shot 2015-02-27 at 10.03.16 AM Continue reading

heart shape bokeh- tutorial and cut file

heart bokeh tutorial 1

Hi! Yesterday my post about creating heart shaped bokeh was published on Citrus Twist Kits blog and today I would like to share it here! It’s super cute way to enhance your photos and also a nice thing to try if you feel a bit stuck in your photo taking routine.
Hej kochani! Wczoraj na blogu Citrus Twist Kits pojawil sie moj post o tym jak uzyskac efekt bokeh w roznych ksztaltach na Waszych zdjeciach. Pomyslalam, ze moze zainteresuje to tez Was zapraszam wiec dzisiaj na przetlumaczona wersje. Taki bokeh to swietna zabawa i pomysl na urozmaicenie zdjec, zwlaszcza jesli czujecie, ze utkneliscie w martwym punkcie z Wasza fotografia i chcecie sprobowac czegos nowego. Continue reading

merry & bright

COOKIES3

Kochani, z okazji Swiat zycze Wam dni pelnych milosci, rodzinnego ciepla i spokojnych chwil. Niech pachna piernikiem i domowymi pierogami, niech migaja do Was swiatelkami z choinkimi i wesolymi spojrzeniami bliskich, niech szeleszcza papierem z rozpakowywanych prezentow i pozostawia mase pieknych wspomnien!

My Dears, I wish you all calm days, filled with love and family warmth. May your holiday smell with gingerbread, twinkle to you with christmas lights and whisper wishes with the sound of unwrapping presents. have a wonderful time! 

COOKIES5

COOKIES6

COOKIES7

COOKIES11

IMC2014- Christmas Daily Photo Challenge

Despite the short days, lack of natural light, busy program and endless to-do lists for me December is the most photographed month! I love Christmas colors. I love Christmas memories. I love Christmas lights. I simply can’t get enough of those!

Mimo ze dni sa krotkie, mimo ze naturalnego swiatla jest jak na lekarstwo, mimo ze kalendarze ledwo sie dopinaja a listy rzeczy do zrobienia ciagna sie w nieskonczonosc to wlasnie Grudzien jest miesiacem, w ktorym najchetniej siegam po aparat! Uwielbiam swiateczne kolory. Uwielbiam swiateczne wspomnienia. Zachwycaja mnie swiateczne swiatelka. No po prostu nie moge miec ich dosc!

Screen Shot 2014-11-25 at 4.01.43 PM

 

I’m super happy to invite you to document this inspiring time with me and Antilight through photo challenge which we prepared for you! We have a list of topics (which you can download here as beautiful graphic prepared by Kasia!) for you to follow freely through the month. To see our daily take on the topics follow our facebook Fanpages (Antilight II worQshop)

Ogromnie ciesze sie zapraszajac Was do dokumentowania grudnia wraz z Antilight i mna w trakcie grudniowego foto-wyzwania! Przygotowalysmy liste zimowo-swiatecznych tematow (ktore mozecie tutaj pobrac jako przepiekna grafike przygotowana przez Kasie!), ktore mamy nadzieje sklonia Was do chwycenia za aparat i zainspiruja podczas robienia zdjec! Nasze codzienne fotografie oczywiscie bedziemy pokazywac na naszych facebookowych fanpageach gdzie Was goraco zapraszamy! (Antilight II worQshop

Screen Shot 2014-11-25 at 3.58.13 PM

Please share your pictures with us! If you decide to take part in the challenge share the poster on your blog or fanpage and make sure to let us know about it! Use the hashtag #IMC2014foto when you share your pictures so we can see them! We might be planning something more about this challenge- who doesn’t like a good surprise, ha? So stay tuned and snap photos!

Bardzo chcialybysmy zobaczyc Wasze zdjecia! Jesli podejmujecie nasze wyzwanie, podzielcie sie powyzsza lista wyzwan na swoim blogu lub fanpageu  i dajcie nam o tym znac! Podczas publikowania zdjec oznaczajcie je hashtagiem #IMC2014foto tak abysmy mogly je latwo znalezc! Kto wie, kto wie, moze szykujemy dla Was cos fajnego zwiazanego z tym wyzwaniem- kto nie lubi milych niespodzianek? Zagladajcie, hashtagujcie, no a przede wszystkim pstrykajcie zdjecia

IMC2014- Christmas Daily free printables

Hello guys! I have some cute surprise for you today! I prepared a set of simple printable cards for my December Daily album and today I’d like to share them with you too! They are great filler cards for the small square pockets but will work as well on other formats and sizes. Before I designed them I looked through my past albums and choose the quotes which I loved the most and knew would love to use again this year- I hope you’ll like them too!

Hej kochani! Na dzis mam dla Was przygotowana freebiesowa niespodzianke! Jakis czas temu przyszykowalam sobie zestaw printabli do grudniownika i pomyslalam, czemu nie podzielic by sie nimi na blogu :) Swietnie spisza sie zarowno w malych Insta albumach (takich jak moj grudniownik) jak i w pozostalych formatach. Zanim zabralam sie za przygotowywanie printabli przejrzalam moje stare grudniowniki i to one stanowily dla mnie zrodlo inspiracji przy projektowaniu napisow- wiem, ze wykorzystam je wszystkie w tegorocznym albumie!

DD freebie 1

DD freebie printable

DD freebie det 3

DD freebie printable 2

to download the file click here or on the image below and you will get redirected to the download page!

aby pobrac plik kliknijcie tutaj lub w obrazek ponizej!

Screen Shot 2014-11-24 at 4.47.25 PM

Have fun using these and please let me know if you did! I’d love to see your projects if you decided to incorporate printables into them!

No to co, zycze Wam dobrej zabawy z printablami- koniecznie dajcie mi znac jesli uzyjecie ich w swoıch projektach!

Fall in love with Fall- preparing for December

DD2014 intro1

Here is to my favorite part of fall- when the weather gets cold, when the days get shorter, when you just want to stay in and pinterest gets covered with all sort of Christmas inspiration- it’s time to get ready for December! I pick all my December Daily albums (2013 II 2012 II  2011 II 2010 )and search for stories, happy memories and inspiration for this year! This is how I spent part of the Sunday and yes- I can hear jingles in my head already :)

Nadchodzi pora na moja ulubiona czesc jesieni- zimno za oknem, dlugie wieczory, pinterest zasypany inspiracjami na swieta- czas szykowac sie na Grudzien! W weekend z albumowych koszykow wyszperalam moje grudniowniki ((2013 II 2012 II  2011 II 2010 ) przejrzalam je, zachlysnelam sie wspomnieniami i nazbieralam inspiracji i pomyslow na tegoroczny album! Slysze juz dzwoneczki w glowie :)

DD2014 intro3

DD2014 intro6