Tag Archives: photographs

Marzec w Instagramie

W marcu jak w garncu- no tak, z pogoda to na pewno tak bylo i moje wielkie nadzieje zwiazane z wczesna wiosna szybko schowaly sie z powrotem pod zimowa kurtka :) Nadrabialismy jednak kwiatami w domu, wpuszczaniem swiatla w nasze 4 katy i planowaniem wiosennych przygod:) Poza tym w marcu udalo nam sie celebrowac poranki, cieszyc sportem i pysznymi domowymi sniadaniami, to byl naprawde fajny miesiac i zapowiedz wielu dobrych zmian!

wiosna tulipany project life album

Continue reading

Advertisements

February in Instagram

End of February and I thought why not to share some snapshots of this month here, on my blog? It was busy, and kind of crazy, with some travels and meetings and plans and searching the way to make the things work:)
Koniec lutego, tak sobie pomyslalam, ze czemu by tu nie wrzucic kilku zdjec zebranych w tym miesiacu na instagramie. Nie mialam wiele czasu dla siebie, luty pelen byl wyjazdow, pracy, spotkan i mniejszych i wiekszych zawirowan..:)

Screen Shot 2015-02-27 at 10.03.16 AM Continue reading

heart shape bokeh- tutorial and cut file

heart bokeh tutorial 1

Hi! Yesterday my post about creating heart shaped bokeh was published on Citrus Twist Kits blog and today I would like to share it here! It’s super cute way to enhance your photos and also a nice thing to try if you feel a bit stuck in your photo taking routine.
Hej kochani! Wczoraj na blogu Citrus Twist Kits pojawil sie moj post o tym jak uzyskac efekt bokeh w roznych ksztaltach na Waszych zdjeciach. Pomyslalam, ze moze zainteresuje to tez Was zapraszam wiec dzisiaj na przetlumaczona wersje. Taki bokeh to swietna zabawa i pomysl na urozmaicenie zdjec, zwlaszcza jesli czujecie, ze utkneliscie w martwym punkcie z Wasza fotografia i chcecie sprobowac czegos nowego. Continue reading

IMC2014- Christmas Daily Photo Challenge

Despite the short days, lack of natural light, busy program and endless to-do lists for me December is the most photographed month! I love Christmas colors. I love Christmas memories. I love Christmas lights. I simply can’t get enough of those!

Mimo ze dni sa krotkie, mimo ze naturalnego swiatla jest jak na lekarstwo, mimo ze kalendarze ledwo sie dopinaja a listy rzeczy do zrobienia ciagna sie w nieskonczonosc to wlasnie Grudzien jest miesiacem, w ktorym najchetniej siegam po aparat! Uwielbiam swiateczne kolory. Uwielbiam swiateczne wspomnienia. Zachwycaja mnie swiateczne swiatelka. No po prostu nie moge miec ich dosc!

Screen Shot 2014-11-25 at 4.01.43 PM

 

I’m super happy to invite you to document this inspiring time with me and Antilight through photo challenge which we prepared for you! We have a list of topics (which you can download here as beautiful graphic prepared by Kasia!) for you to follow freely through the month. To see our daily take on the topics follow our facebook Fanpages (Antilight II worQshop)

Ogromnie ciesze sie zapraszajac Was do dokumentowania grudnia wraz z Antilight i mna w trakcie grudniowego foto-wyzwania! Przygotowalysmy liste zimowo-swiatecznych tematow (ktore mozecie tutaj pobrac jako przepiekna grafike przygotowana przez Kasie!), ktore mamy nadzieje sklonia Was do chwycenia za aparat i zainspiruja podczas robienia zdjec! Nasze codzienne fotografie oczywiscie bedziemy pokazywac na naszych facebookowych fanpageach gdzie Was goraco zapraszamy! (Antilight II worQshop

Screen Shot 2014-11-25 at 3.58.13 PM

Please share your pictures with us! If you decide to take part in the challenge share the poster on your blog or fanpage and make sure to let us know about it! Use the hashtag #IMC2014foto when you share your pictures so we can see them! We might be planning something more about this challenge- who doesn’t like a good surprise, ha? So stay tuned and snap photos!

Bardzo chcialybysmy zobaczyc Wasze zdjecia! Jesli podejmujecie nasze wyzwanie, podzielcie sie powyzsza lista wyzwan na swoim blogu lub fanpageu  i dajcie nam o tym znac! Podczas publikowania zdjec oznaczajcie je hashtagiem #IMC2014foto tak abysmy mogly je latwo znalezc! Kto wie, kto wie, moze szykujemy dla Was cos fajnego zwiazanego z tym wyzwaniem- kto nie lubi milych niespodzianek? Zagladajcie, hashtagujcie, no a przede wszystkim pstrykajcie zdjecia

Fall in love with Fall- vanilla

yr perfume 1

I can’t believe I came up with this soooo late, but truly this is what I love during the autumn and winter months- indulging in Vanilla-Everything. I love when the days get colder and I start snuggling up with soft jumpers and scarfs and everyday in the morning use a bit of this vanilla perfume. They are sweet, sweet, sweet and yet not too heavy and tiring. Since I was in high school they’ve always meant for me beginning of fall…:)

Sama nie wierze, ze dziele sie ta moja jesienna milostka tutaj tak pozno- przeciez od wielu, wielu lat jedna z moich ulubionych stron jesieni jest mozliwosc zanurzenia sie w wanilii od stop do glow. Schemat jest prosty- chlodniejsze dni, miekkie swetry, cieple szale, a na dodatek- kropla waniliowych perfum– tych ukochanych, cudownie slodkich, a przy okazji nie meczacych i nie przesadnie ciezkich. Od liceum, ten zapach przenosi mnie w jesienne klimaty … :)

yr perfume 3

yr perfume 4

Fall in love with Fall – pumpkins

 

AUT2014 1

I love, love, love autumn! There are so many great things happening around, weather is changing, mornings and nights are cooler, I can wear layers, evenings get cozy with blankets and candles.. love it! So from now on until I run out of ideas every Monday I’ll stop by here with photo of one thing which I love autumn for! First things first- pumpkins! I brought those tiny babies from our honeymoon and love how beautiful they look in our sitting room!

Kocham, kocham, kocham jesien! Tyle pieknych rzeczy dookola, chlodne poranki i wieczory, nowe ciuchy, leniwe wieczory.. uwielbiam! Wiec tak sobie pomyslalam, ze w kazdy jesienny poniedzialek podziele sie tu jakims drobiazgiem, ktory dla mnie czaruje jesien. Na poczatek- dynie! Te malenstwa przyjechaly ze mna z podrozy poslubnej i uwielbiam to jak dodaja koloru naszemu salonowi!

AUT2014 2

 

What do you love fall for? Share, let’s charge our batteries with some good vibes! And have a great Monday!

A Wy za co lubicie jesien? Podzielcie sie, naladujmy pozytywami baterie! I cudnego poniedzialku!

Weekend in Alanya- some snapshots

Hi! When was last time you did something to jump off from your routine and schedules? Last weekend- despite full calendars and work overload we decided to escape to the South of Turkey for a short while. You might know Antalya and Alanya as they are the most popular touristic destinations in Turkey, but well we skipped huge hotels and souvenirs from the seaside and decided to stay with friends, enjoyed some places outside the city, loaded the batteries and on Sunday joined the Wings for Life race which took place in Alanya- it was an amazing experience! After weekend like this we are both hyper and super excited about another small trips and escapes which we plan for this summer! Here are some pictures!

Hej kochani! Jak minela Wam majowka? My na przekor przeladowanym kalendarzom i ogromnej ilosci pracy wyrwalismy sie na 2 dni do Antalyi i Alanyi! Pewnie wielu z Was kojarzy te miasta z ofert biur podrozy- to chyba najpopularniejsze kierunki wakacyjnych wyjazdow do Turcji :) My troche podsmiewalismy sie z pompastycznych hoteli szykujacych sie na otwarcie sezonu, spedzilismy swietny weekend ze znajomymi, odpoczelismy troche za miastem a w niedziele wzielismy udzial w biegu Wings for Life- niesamowite przezycie! Po takim weekendzie chodzimy naladowani pozytywna energia i juz planujemy kolejne male ucieczki w sina dal! A tutaj kilka zdjec!

1

2

8

4

3

9

6

11

13

20

12

14

17

15

18

19

16