Zapraszam na nowego bloga!

worqshop new blog 800pxPrzede wszystkim bardzo dziękuję za ciepłe komentarze, trzymanie kciuków, słowa wsparcia i zachęty pod poprzednim postem- bardzo dużo to wszystko dla mnie znaczy i dodaje jeszcze więcej motywacji i energii do działania!

Dzisiaj chciałabym zaprosić Was w nowe miejsce, które mam nadzieję będzie jeszcze bardziej kreatywne, inspirujące i motywujące niż ten blog. Gdy planowałam blogowe zmiany na początku roku, nie myślałam, że posunę się przy nich tak daleko, ale w końcu zdecydowałam, że jak już mam iść na całość to mogę równie dobrze skoczyć na głęboką wodę i zdecydować się na bardziej niezależny system blogowania.

NOWY BLOG!

Co znajdziecie na nowym blogu? Chciałabym dążyć do tego, aby nowy worqshop.pl stał się kreatywnym blogiem lifestylowym, będę poruszać wiele codziennych (i wydawałoby się przyziemnych:) tematów, które mnie fascynują i motywują do działania. Od razu uprzedzam- scrapbookingu będzie zdecydowanie mniej, ale nie oszukujmy się, patrząc na statystyki to nie jest temat, którego większość z moich czytelników na blogu szuka ;)

Na blogu znajdziecie kreatywne wpisy lifestylowe, inspirujące projekty, co nieco o mieszkaniu za granicą, moje trzy grosze na temat pracy w modowej branży oraz oczywiście zdjęcia, Project Life, pyszne jedzenie i Stambuł. Dla zainteresowanych i nie mogących się doczekać- będzie też (wreszcie!) relacja ze ślubnych przygotowań i z naszego ślubu – mam nadzieję, że w nowej i zaskakującej formie, ale to jeszcze przez chwilę niech pozostanie moją słodką tajemnicą :)

“STARY BLOG”

Co się stanie z tym blogiem, ze “starym” worqshopem? Nie zamierzam w najbliższej przyszłości go likwidować ani utajniać, chciałabym aby te scrapowe i kreatywne inspiracje które przez ostatnie 4 lata tu gromadziłam zostały i nadal były łatwe do odnalezienia dla osób, które ich szukają:)

No to chyba nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do odwiedzenia worqshop.pl :)

blog logo worqshop
Wszystko powinno tam już działać i śmigać, jeśli natraficie na jakieś nieoczekiwane niespodzianki apropo działania bloga proszę dajcie mi znać w komentarzach lub na maila- kontakt@worqshop.pl :)

Zapraszam serdecznie i  jednocześnie jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy towarzyszyli mi tu przez ostatnie 4 lata, żegnam się- chyba, że zdecydujecie się kontynuować wraz ze mną w nowym miejscu :) tradycyjnie- miłego weekendu!

3 thoughts on “Zapraszam na nowego bloga!

  1. Paulina-patchwork-blog.pl

    Mam niespodziankę: ‘nowy worqshop.pl już niebawem’ – czyli jeszcze jest offline?

    Reply

Leave a comment